ඊයේ චාන්යා -
අද චාන්යා - මිනිස්සු හරි ආත්මාර්ථකාමි.. තමන්ට සත පහක ප්රයෝජනයක් නැතත් කාව හරි එක බැල්මකින් එක වචනෙකින් හරි දමලා ගහලා මානසිකව වට්ටන්න තියෙනවා නම් ඒ අයට ඒක බොහොම විනෝදයක්,,,
චාන්යා ප්රිසිලගෙ ගවුම ගැන දන්නව උනාට ප්රිසිලගෙ උගත්කම ගැන දන්නවද මන්ද. හොර ලෝයර් කෙනෙක් නෙමේ මේ ඇත්තම ළමා රෝග විශේෂඥ දොස්තර කෙනෙක්. උපාධි අරගෙන තියෙන්නෙ හාවඩ් ඇතුළු ඉහළම වි වි වලින්. ඒ ඔක්කොටම වඩා ලෝකෙන්ම හතරවැනි පෝසතා එක්ක යසට දීග කාගෙන ඉන්න එකම මදෑ සමහරැ වගේ සොකඩයන්ව බැඳල උන් පැදුරටත් නොකිය ගිහින් දැන් කිළිටි රෙදි සමාජ මාධ්ය වල අපුල්ලන මළ හෝන්තු එක්ක බලනකොට. ප්රිසිල කාලෙන් කාලෙට එක එක දේශපාළකයන්ගෙ දේශපාළන ගණිකාවක් උනෙත් නැහැ, ණයත් නෑ බයත් නෑ. ඒ ඇඳුම විතරක් නෙමේ, ඒ ගෑනි කොණ්ඩෙට ස්ටයිල් දාලත් නෑ, තඩි ඉමිටේෂන් ආබරණ ද දාලත් නෑ, මේකප් තට්ටු උළලත් නෑ. ඒක තමයි කොන්ෆිඩන්ස් එක.
ප්රිසිල කසාද බැන්දෙත් ගේ පිළිකන්නෙ චාම් ලෙස මිසක ගිනස් වාර්තා හෝ තියල ඉහළ හෝටලයක නොවේ. එදත් ඒ මනුස්සය අද වගේම තමා. චාම්. ලෝකයේ ධනවතෙක්ගෙ ගෑනියෙක් වෙන්න කැතයි කියල කවුරැ කිව්වත් ඉන්ජෙක්ශන් ගහල සුදු උනේ වත්, ප්ලාස්ටික් සජරි කලේ වත් නෑ, කොටින්ම එයා එයාගෙ පෙනුම ගැන හෝ චාම් කම ගැන ලැජ්ජ උනේ නෑ. මම හිතුවෙ ලන්කාවෙ කාන්තාවො ඒ අර්ථයෙන් හිතල තමන් එම්පවර් වෙන්න, කොන්ෆිඩන්ස් වෙන්න බලයි කියල.
අද චාන්යගෙ හෑල්ලෙ තියෙනව "එක කොල්ලෙක්ට ඕනෙ උනා මන් මහත කෙල්ලෙක් වෙන්න තව කෙල්ලෙක්ට ඕනෙ උනා මම් කෙට්ටු කෙල්ලෙක් වෙන්න.. තව කොල්ලෙක්ට ඕනෙ උනා මං කොන්ඩෙ වවන්න තව එකෙක්ට ඕනෙ උනා දිගට වවපු කොන්ඩෙ කපන්න..
මන් වයින් කරපු බෝනික්කෙක් වගෙ එක එකාට ඕනෙ ඕනෙ තාලෙට වෙනස් උනා.. අන්තිමෙ වෙනස් වෙන්න පුරුදු උනා"
අන්න ඒක තමයි ප්රිසිල නොකරන දේ මෙතන. එක එකා සතුටු කරන්නට නොයෑම. ඉන්දියාව කියන අන්ත දුප්පත් මිනිස්සු ඉන්න රටේ ධනපතියෙකුගෙ සුපිරි මඟුලේ, උපරිමේට ස්ටයිල් කරපු සුරෑපී නිළියන් ඉස්සරහ සහ ලෝකය ඉස්සරහ චාම් ලෙස තමන්ව ප්රසන්ට් කරල කියන දේ මොකක්ද කියල තේරැම් ගන්න තරම් පරිණත මිනිස්සුත් ඉන්නව.
චාන්ය කියනව "ඔයා මහතයි ඔයා කැතයි ඔයා කලුයි කියන මිනිස්සු ඉස්සරහා ඔලුව නමන් හිනා වෙලා ගිහින් එන්නම් කියන්න නෙමෙ
" අපෝ ඔයා මටත් වඩා මහත් වෙලා / කෙට්ටු වෙලා "😝
කියලා ඒ මිනිස්සුගෙම තියරියෙන් උත්තර දෙන්න ඔයා දැනන් ඉන්න ඕනෙ" කියල.
ප්රිසිල නියෝජනය කරන්නෙ මම වගේ එක එකාගෙන් ඇෆර්මේෂන් නොගන්න ශක්තිමත් ගෑනු, අඩුතරමේ මෙතැනදී. චාන්යගෙ උපදෙස අනුව ඒකයි මේක ලිව්වෙ.
No comments:
Post a Comment